A kis cégeknek is kell saját céges logó
A kisebb vállalkozásoknak gyakran spórolniuk kell, így nem jut minden olyanra pénz, amit el kell végezni, amivel foglalkozni kell. Ilyen esetekben gyakran a saját logó esik áldozatul a szűkös keretnek. Ez azonban nem a legjobb döntés, és érdemes saját logót készíttetni függetlenül a cég méretétől. Mutatjuk, hogy miért.
Az egyik legfontosabb feladata a céges logónak, hogy azt meglátva az érdeklődők tudják, hogy a te vállalkozásodról van szó. Helyi cégeknél gyakori, hogy nincs saját logó, hanem csak egy üzlethelyiség van, amit az érdeklődők könnyen megtalálnak. Ha neked is hasonló vállalkozásod van, akkor is érdemes minél előbb egy saját logót terveztetni, készíttetni. Minél előbb elkészül a logó, annál előbb el lehet kezdeni a vállalkozásod reklámozását. Első körben nem is kell nagy dolgokra gondolni, elég, ha az üzletednél ki van rakva a logó, ezzel már el lehet kezdeni a marketinget.
A logóval nem csak azokat lehet megszólítani, akik már ismerik vállalkozásod, hanem azokat is, akik még nem. Az emberek sokkal könnyebben megjegyeznek egy logó, mint pl. a cég nevét. Többek között emiatt nagyon fontos az is, hogy a logó jól tükrözze vállalkozásod szellemiségét, tevékenységét.
A saját logó segít megkülönböztetni a konkurenciától. A legkisebb, helyi vállalkozások is gyakran kerülnek olyan helyzetben, hogy valaki őket keresi, de a konkurenciát találja meg, mert nem tud semmit a cégről. Ilyen esetben a saját céges logóval biztosítani lehet a különbséget a hasonló vállalkozások között.